Kako LEGO® SERIOUS PLAY® može povećati angažman zaposlenika i potaknuti bolje poslovanje?
Lego® Serious Play® moćan je i inovativan alat koji se može koristiti za učinkovito povećanje angažmana zaposlenika i poboljšanje poslovanja. Uključivanjem zaposlenika u kreativni proces izgradnje, Lego® Serious Play® ih potiče da koriste svoju maštu i razmišljaju izvan okvira. Povećava aktivnost neurona u mozgu, povećava sposobnost divergentnog razmišljanja, kreativnost, rješavanje problema i što je još važnije povećava angažman. To su ključne osobine koje svi lideri očekuju od svojih zaposlenika kako bi razvili svoje poslovanje, ali koliko često se zabavljamo ili igramo na našem radnom mjestu? Tvrtka je (ipak) ozbiljno mjesto, a rast poslovanja ozbiljan je zadatak . Da bi smo to postigli, potrebni su nam ljudi koji se kreativnim i inovativnim idejama mogu napraviti iskorak, imati sposobnost komuniciranja tih ideja i što je još važnije, strateški izvršiti te ideje.
Ono što se događa u korporativnom okruženju, kada se ljudi okupe kako bi riješili problem ili planirali novi projekt je da većinu vremena vrijedi pravilo 80-20 – odnosno 20% ljudi će činiti 80% razgovora.
I zato , Lego® Serious Play® izvrstan alat koji tvrtke mogu koristiti za povećanje angažmana zaposlenika i kao alat za rješavanje problema , kao i način za naše zaposlenike da učinkovito komuniciraju svoje ideje, koriste Lego® Serious Play® kao „platno“ za izgradnju 3D verzije strategije i još mnogo toga.
Na taj način potaknut ćemo inovativnost i suradnju među članovima tima, pomažući im da zajedno riješe probleme na zabavan i interaktivan način. Također pruža priliku timovima da razmisle o svojim trenutnim ciljevima, razvijajući strategije koje će pomoći poslovanju da napreduje.
U modernom poslovnom okruženju angažman zaposlenika postaje sve važniji aspekt uspjeha. Tvrtke ne mogu uspjeti ako zaposlenicima nedostaje motivacije, predanosti poslu i još bitnije zrnce znatiželje.
Lego® Serious Play® jedinstven je pristup za povećanje angažmana zaposlenika koji posljednjih godina postaje sve popularniji.
Angažman zaposlenika vitalni je aspekt svakog poslovanja. Kada se zaposlenici osjećaju cijenjenima, veća je vjerojatnost da će biti produktivni, kreativni i predani svom poslu. Lego® Serious Play® je metodologija koja može pomoći u povećanju angažmana zaposlenika poticanjem kreativnosti, olakšavanjem komunikacije, poboljšanjem vještina rješavanja problema i izgradnjom povjerenja.
Lego® Serious Play® metodologija uključuje korištenje LEGO® kockica kao sredstvo izražavanja tijekom brainstorminga ili vježbi izgradnje tima. Omogućuje sudionicima da vizualno predstave svoje misli i ideje koristeći „šarene kockice“ na način koji nije prijeteći nego je dapače, vrlo pomirujući. Ovo potiče sudionike da međusobno komuniciraju bez brige o hijerarhiji ili titulama što stvara otvoreno okruženje u kojem se svi osjećaju uključenima u proces. U igri ili su svi šefovi ili su svi jednaki! 🙂 Bilo koja opcija je dobra! 🙂
LEGO Serious Play® na površinu izvlači samo ono najbolje u ljudima, to je jedini način gdje je gotovo nemoguće da će netko u nama pobuditi nekog uspavanog „demona“, da će nas netko, tijekom dijaloga „izbaciti iz takta“.
Ovo je jednadžba:
LEGO® SERIOUS PLAY® = ZABAVA,
Angažman + Divergentno razmišljanje + kreativnost + komunikacija= ZABAVA
Zaključno, Lego® Serious Play® može biti učinkovit alat za pomoć tvrtkama da se povežu sa svojim zaposlenicima i izgrade bolje poslovanje. Naglašava suradnju, potiče kreativno razmišljanje i promiče rješavanje problema. Koristeći ovu metodu, tvrtke mogu iskoristiti potencijal svojih zaposlenika za stvaranje inovativnih rješenja koja u konačnici donose korist poslovanju. Ovaj proces svima daje glas i potiče smislene razgovore koji potiču stvarne promjene u korporativnoj kulturi.